maruska-ucetni-1-130x133-.jpg Je nákup Váš svět a Zákon o veřejných zakázkách Vaše Bible? Pak čtěte dál!

*** Specialista nákupu a veřejných zakázek (M/Ž) ***

Proč se k nám do banky přidat?

* Work-life balance nejsou jen prázdná slova. U nás znamenají zkrácenou týdenní pracovní dobu (37,5 hodiny), její flexibilní rozvržení (od 9 do 14:30 je „must“, zbytek je na Vás) a jeden týden dovolené navíc

* Část firemních benefitů si volíte sami tak, aby co nejvíce odpovídaly Vašim představám – k tomu slouží náš Cafeteria systém s nabídkou sportovního i kulturního vyžití, odpočinku, ale také vzdělávání

* Pečujeme o Vaše zdraví – praktický lékař, špičkový oční lékař a tři sick days ročně k tomu

* Budete se moci profesně i jazykově vzdělávat

* Všem zaměstnancům přispíváme na stravování, životní pojištění a penzijní připojištění

* Pracujeme v centruJe  Prahy


Kdo jsme?

Jsme hrdí na to, že svou činností v naší bance přispíváme k plnění snů začínajících nebo již ostřílených malých a středních podnikatelů. Pomáháme financovat nejen rozjezd jejich firem, ale i projektů, které je posouvají dál a prostřednictvím nichž jsou konkurence-schopnější. Díky tomu přispíváme i k ekonomickému růstu naší země.

Příjemné pracovní prostředí je pro nás základ, a proto jsme k sobě vstřícní a připravení si kdykoliv vzájemně pomoci. Předáváme si zkušenosti, respektujeme jeden druhého a přijímáme odlišný názor. A ač náplní každého z nás je něco jiného, pracujeme jako tým. Protože jedině tak můžeme dosáhnout úspěchu a růstu.


Co budete mít na starosti?

* plánování a správu nákupní strategie banky
* administraci veřejných zakázek včetně spolupráce na přípravě zadávacích podmínek a správy profilu zadavatele
* vyřizování nákupních požadavků napříč bankou
* jednání s dodavateli
* provádění cenových průzkumů
* realizaci elektronických aukcí
* poskytování součinnosti při tvorbě smluv
* zajišťování uveřejňování smluv v Registru smluv


Co od Vás očekáváme?

* SŠ nebo VŠ vzdělání
* zkušenosti s nákupem včetně jednání s dodavateli
* zkušenosti s realizací nadlimitních a podlimitních veřejných zakázek a s jejich administrací
* velmi dobré znalosti MS Office (zejména MS Word, Outlook a Excel)
* aktivní přístup a logické myšlení
* spolehlivost, komunikativnost a pečlivost
* znalosti anglického jazyka (výhodou)

Nástup: 1. 8. 2018 nebo dle dohody

Pokud máte pocit, že jste tím správným člověkem pro naši společnost a my jsme naopak tím pravým zaměstnavatelem pro vás, zašlete nám strukturovaný životopis s motivačním dopisem.

Informujeme Vás, že zpracováváme Vaše osobní údaje za účely oslovení uchazečů o zaměstnání, hodnocení uchazečů o zaměstnání a provádění náborového procesu, a to pro Vámi poptávanou pozici. Právními důvody ke zpracování jsou naše oprávněné zájmy.

Zpracovávanými osobními údaji jsou Vaše identifikační údaje, kontaktní údaje, údaje o Vaší kvalifikaci a další údaje obsažené ve Vašem životopise či požadované pro konkrétní pozici.

Správcem osobních údajů je Českomoravská záruční a rozvojová banka, a.s., IČO: 448 48 943, se sídlem Jeruzalémská 964/4, 110 00 Praha 1, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. B 1329.

Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů pro výše uvedené účely a o Vašich právech naleznete na webových stránkách naší společnosti.