barca-2-130x133-.jpg Chcete být hrdí na svou práci, ve které budete nezištně pomáhat při zhmotňování vizí českých podnikatelů?

Proč se k nám do banky přidat:

* Work-life balance nejsou jen prázdná slova. U nás znamenají zkrácenou týdenní pracovní dobu (37,5 hodiny), její flexibilní rozvržení (od 9 do 14:30 je „must“, zbytek je na Vás) a jeden týden dovolené navíc

* Část firemních benefitů si volíte sami tak, aby co nejvíce odpovídaly Vašim představám – k tomu slouží náš Cafeteria systém s nabídkou sportovního i kulturního vyžití, odpočinku, ale také vzdělávání

* Pečujeme o Vaše zdraví – špičkový oční lékař a tři sick days ročně k tomu

* Budete se moci profesně i jazykově vzdělávat

* Všem zaměstnancům přispíváme na stravování, životní pojištění a penzijní připojištění

* Pracujeme na malé pobočce a budete mít šéfku, která je Vám oporou a připravena pomoci od prvních krůčků


Kdo jsme?

Jsme hrdí na to, že svou činností v naší bance přispíváme k plnění snů začínajících nebo již ostřílených malých a středních podnikatelů. Pomáháme financovat nejen rozjezd jejich firem, ale i projektů, které je posouvají dál a prostřednictvím nichž jsou konkurence-schopnější. Díky tomu přispíváme i k ekonomickému růstu naší země.

Příjemné pracovní prostředí je pro nás základ, a proto jsme k sobě vstřícní a připravení si kdykoliv vzájemně pomoci. Předáváme si zkušenosti, respektujeme jeden druhého a přijímáme odlišný názor. A ač náplní každého z nás je něco jiného, pracujeme jako tým. Protože jedině tak můžeme dosáhnout úspěchu a růst.


Co budete mít na starosti?

* Kompletaci podkladů k jednotlivým žádostem, posuzování plnění programových podmínek, evidenci obchodních případů

* Zpracování návrhů na poskytnutí produktu a smluvní dokumentace ve firemní workflow a ve firemních systémech

* Správu svěřeného portfolia klientů

* Spolupráci napříč bankou

* Jednání s potenciálními klienty a s tím související i občasné pracovní cesty

 

Co od Vás očekáváme?

* VŠ/SŠ vzdělání využitelné pro práci na pozici obdobné firemnímu bankéři v komerčních bankách

* Dobrou orientaci v manažerském účetnictví (účetní výkazy)

* Předchozí zkušenosti z firemního bankovnictví v některé z komerčních bank na obchodní pozici (firemní bankéř/specialista)

* Ochotu naučit se naše produkty a procesní složitost produktu

* Dobré komunikační schopnosti spojené s uměním naslouchat potřebám klientů

* Dobrou znalost práce na PC, a nesmíte se bát našich interních bankovních systémů

* Řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič/ka

* Mírně pokročilá znalost anglického jazyka

Nástup: dohodou

Pokud máte pocit, že jste tím správným člověkem pro naši společnost a my jsme naopak tím pravým zaměstnavatelem pro vás, zašlete nám strukturovaný životopis s motivačním dopisem.