maruska-3-130x133-.jpg Cítíte se jako ryba ve vodě, když můžete být užiteční a přispívat svou pečlivostí a ekonomickými znalostmi k dokonalému chodu obchodního oddělení? Pak jste tu správně.

Proč se k nám do banky přidat?

  • Work-life balance nejsou jen prázdná slova. U nás znamenají zkrácenou týdenní pracovní dobu (37,5 hodiny), její flexibilní rozvržení (od 9 do 14:30 je „must“, zbytek je na Vás) a jeden týden dovolené navíc
  • Část firemních benefitů si volíte sami tak, aby co nejvíce odpovídaly Vašim představám – k tomu slouží náš Cafeteria systém s nabídkou sportovního i kulturního vyžití, odpočinku, ale také vzdělávání
  • Pečujeme o Vaše zdraví – praktický lékař, špičkový oční lékař a tři sick days ročně k tomu
  • Budete se moci profesně i jazykově vzdělávat
  • Všem zaměstnancům přispíváme na stravování, životní pojištění a penzijní připojištění
  • Pracujeme v centru Prahy


Kdo jsme?

Jsme hrdí na to, že svou činností v naší bance přispíváme k plnění snů začínajících nebo již ostřílených malých a středních podnikatelů. Pomáháme financovat nejen rozjezd jejich firem, ale i projektů, které je posouvají dál a prostřednictvím nichž jsou konkurence-schopnější. Díky tomu přispíváme i k ekonomickému růstu naší země.

Příjemné pracovní prostředí je pro nás základ, a proto jsme k sobě vstřícní a připravení si kdykoliv vzájemně pomoci. Předáváme si zkušenosti, respektujeme jeden druhého a přijímáme odlišný názor. A ač náplní každého z nás je něco jiného, pracujeme jako tým. Protože jedině tak můžeme dosáhnout úspěchu a růstu.


Co budete mít na starosti?

  • Tým 5 obchodníků, kterým je potřeba pomoci s administrativou
  • Zpracovávání úvěrových návrhů  
  • Kontrolu kompletnosti dokladů ve složkách obchodních případů
  • Přípravu podkladů pro ekonomickou analýzu
  • Vše budete administrovat z kanceláře v Jeruzalémské ulici

 
Co od Vás očekáváme?

  • Min. SŠ vzdělání ekonomického směru
  • Výbornou orientaci v ekonomických výkazech (manažerské účetnictví) a ta je opravdu nustností
  • Zkušenosti z bankovního prostředí vítány
  • Znalost obchodního procesu vítána
  • Ochotu naučit se naše produkty
  • Dobrou znalost práce na PC, a nesmíte se bát našich interních bankovních systémů
  • Komunikativnost a dobré písemné vyjadřování
  • Spolehlivost, odpovědnost, pečlivost, samostatnost a stabilita

Nástup: 1.5.2018 nebo dle dohody.

Pokud máte pocit, že jste tím správným člověkem pro naši společnost a my jsme naopak tím pravým zaměstnavatelem pro vás, zašlete nám strukturovaný životopis s motivačním dopisem na emailovou adresu: kariera@cmzrb_cz

Zasláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a použitím poskytnutých osobních dat společnosti Českomoravská záruční a rozvojová banka, a.s., Jeruzalémská 964/4, 110 00 Praha 1, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.