Proč se k nám do banky přidat?

* Work-life balance nejsou jen prázdná slova. U nás znamenají zkrácenou týdenní pracovní dobu (37,5 hodiny), její flexibilní rozvržení (od 9 do 14:30 je „must“, zbytek je na Vás) a jeden týden dovolené navíc

* Část firemních benefitů si volíte sami tak, aby co nejvíce odpovídaly Vašim představám – k tomu slouží náš Cafeteria systém s nabídkou sportovního i kulturního vyžití, odpočinku, ale také vzdělávání

* Pečujeme o Vaše zdraví – praktický lékař, špičkový oční lékař a tři sick days ročně k tomu

* Budete se moci profesně i jazykově vzdělávat

* Všem zaměstnancům přispíváme na stravování, životní pojištění a penzijní připojištění

* Pracujeme v centru Prahy

Kdo jsme?

Jsme hrdí na to, že svou činností v naší bance přispíváme k plnění snů začínajících nebo již ostřílených malých a středních podnikatelů. Pomáháme financovat nejen rozjezd jejich firem, ale i projektů, které je posouvají dál a prostřednictvím nichž jsou konkurence-schopnější. Díky tomu přispíváme i k ekonomickému růstu naší země.

Příjemné pracovní prostředí je pro nás základ, a proto jsme k sobě vstřícní a připravení si kdykoliv vzájemně pomoci. Předáváme si zkušenosti, respektujeme jeden druhého a přijímáme odlišný názor. A ač náplní každého z nás je něco jiného, pracujeme jako tým. Protože jedině tak můžeme dosáhnout úspěchu a růst.

Co budete mít na starosti?

* Příležitost podílet se na nastavení nového AML systému v bance

* Spolupráci na optimalizaci interních postupů a procesů v souladu s principy AML

* Zpracovávání a vytváření reportů v rámci banky i vůči státním orgánům jako ČNB

* Zodpovědnost za metodiku v oblasti AML

* Poskytování součinnosti orgánům činným v trestním řízení včetně metodického řízení postupu v této oblasti

* Zpracování právních stanovisek k provozní činnosti banky

* Právní podporu odborných útvarů banky

Co od Vás očekáváme?

* Ukončené VŠ vzdělání – právního směru výhodou

* Praxi a zkušenosti na obdobné pozici (ve finančním sektoru výhodou)

* Znalost AJ s důrazem na právní texty

* Dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet)

* Komunikativnost, dobré písemné vyjadřování

* Spolehlivost, odpovědnost, důkladnost a iniciativnost

Nástup: ideálně ihned nebo dohodou

Pokud máte pocit, že jste tím správným člověkem pro naši společnost a my jsme naopak tím pravým zaměstnavatelem pro vás, zašlete nám strukturovaný životopis.

Informujeme Vás, že zpracováváme Vaše osobní údaje za účely oslovení uchazečů o zaměstnání, hodnocení uchazečů o zaměstnání a provádění náborového procesu, a to pro Vámi poptávanou pozici. Právními důvody ke zpracování jsou naše oprávněné zájmy.

Zpracovávanými osobními údaji jsou Vaše identifikační údaje, kontaktní údaje, údaje o Vaší kvalifikaci a další údaje obsažené ve Vašem životopise či požadované pro konkrétní pozici.

Správcem osobních údajů je Českomoravská záruční a rozvojová banka, a.s., IČO: 448 48 943, se sídlem Jeruzalémská 964/4, 110 00 Praha 1, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. B 1329.

Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů pro výše uvedené účely a o Vašich právech naleznete na webových stránkách naší společnosti.

Kontakt

Pro více informací o pozici nás neváhejte kontaktovat.

Barbora Korbelářová

Barbora Korbelářová

HR generalista

255721433

kariera@cmzrb.cz

Kontaktní formulář

Máte zájem o místo? Vyplňte formulář a my se vám co nejdříve ozveme.

Size: XS SM MD LG XL XXL