Kariéra

Specialista zpracování bankovních záruk (M/Ž)

* Chcete být hrdí na svou práci, ve které budete nezištně pomáhat  při zhmotňování vizí českých podnikatelů?
* Hledáte smysluplnou práci, která Vás bude každý den bavit?

Pokud jste odpověděli dvakrát ANO, tak si přečtěte, proč se k nám do banky přidat:

* Work-life balance nejsou jen prázdná slova. U nás znamenají zkrácenou týdenní pracovní dobu (37,5 hodiny), její flexibilní rozvržení (od 9 do 14:30 je „must“, zbytek je na Vás) a jeden týden dovolené navíc

* Část firemních benefitů si volíte sami tak, aby co nejvíce odpovídaly Vašim představám – k tomu slouží náš Cafeteria systém s nabídkou sportovního i kulturního vyžití, odpočinku, ale také vzdělávání

* Pečujeme o Vaše zdraví – praktický lékař, špičkový oční lékař a tři sick days ročně k tomu

* Budete se moci profesně i jazykově vzdělávat

* Všem zaměstnancům přispíváme na stravování, životní pojištění a penzijní připojištění

* Pracujeme v centru Prahy

* Nabízíme prima kolektiv a super vedení


Kdo jsme?

Jsme hrdí na to, že svou činností v naší bance přispíváme k plnění snů začínajících nebo již ostřílených malých a středních podnikatelů. Pomáháme financovat nejen rozjezd jejich firem, ale i projektů, které je posouvají dál a prostřednictvím nichž jsou konkurence-schopnější. Díky tomu přispíváme i k ekonomickému růstu naší země.

Příjemné pracovní prostředí je pro nás základ, a proto jsme k sobě vstřícní a připravení si kdykoliv vzájemně pomoci. Předáváme si zkušenosti, respektujeme jeden druhého a přijímáme odlišný názor. A ač náplní každého z nás je něco jiného, pracujeme jako tým. Protože jedině tak můžeme dosáhnout úspěchu a růst.


Co budete mít na starosti?

*Osobní, telefonické a emailové jednání se zajímavými klienty, kteří k nám přichází se svými sny a žádají o bankovní záruky

* Kompletaci podkladů k jednotlivým žádostem, posuzování plnění programových podmínek,  evidenci obchodních případů

* Zpracování návrhů na poskytnutí produktu a smluvní dokumentace ve firemní workflow a ve firemních systémech

*Vytvářet pevné vztahy s bankéři z komerčních bank

 

Co od Vás očekáváme?

* Min. SŠ vzdělání – ideálně ekonomického směru

* Zkušenosti z bankovního prostředí vítány

* Znalost obchodního procesu

* Ochotu naučit se naše produkty

* Dobrou znalost práce na PC

* Výborné komunikační schopnosti

* Extrovertní a energickou osobu s obchodním duchem

* Odolnost vůči stresu

 

Nástup: 1. 8. 2018 nebo dle dohody.

Pokud máte pocit, že jste tím správným člověkem pro naši společnost a my jsme naopak tím pravým zaměstnavatelem pro vás, zašlete nám strukturovaný životopis s motivačním dopisem.

Informujeme Vás, že zpracováváme Vaše osobní údaje za účely oslovení uchazečů o zaměstnání, hodnocení uchazečů o zaměstnání a provádění náborového procesu, a to pro Vámi poptávanou pozici. Právními důvody ke zpracování jsou naše oprávněné zájmy.

Zpracovávanými osobními údaji jsou Vaše identifikační údaje, kontaktní údaje, údaje o Vaší kvalifikaci a další údaje obsažené ve Vašem životopise či požadované pro konkrétní pozici.

Správcem osobních údajů je Českomoravská záruční a rozvojová banka, a.s., IČO: 448 48 943, se sídlem Jeruzalémská 964/4, 110 00 Praha 1, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. B 1329.

Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů pro výše uvedené účely a o Vašich právech naleznete na webových stránkách naší společnosti.

Kontakt

Pro více informací o pozici nás neváhejte kontaktovat

Barbora Korbelářová

Barbora Korbelářová

HR generalista

255721433

kariera@cmzrb.cz

Kontaktní formulář

Máte zájem o místo? Vyplňte formulář a my se vám co nejdříve ozveme.

Povolené formáty: PDF, DOC, DOCX

Size: XS SM MD LG XL XXL