Kariéra

Specialista pro finanční nástroje (M/Ž)

Proč se k nám do banky přidat?

* Work-life balance nejsou je prázdná slova. U nás znamenají zkrácený úvazek 37,5 hodiny týdně, jeden týden dovolené navíc a flexibilní pracovní dobu (od 9 do 14:30 je „must“. Zbytek je na Vás).
* V rámci Cafeteria systému podporujeme vaše sportovní i kulturní vyžití, odpočinek, ale i vzdělávání
* Pečujeme o vaše zdraví – praktický lékař, špičkový oční lékař a tři sick days ročně k tomu
* Máme možnosti profesního i jazykového vzdělávání
* Všem zaměstnancům přispíváme na stravování, životní pojištění a penzijní připojištění
* Pracujeme v centru Prahy

 Kdo jsme?

Jsme hrdí na to, že svou činností v naší bance přispíváme k plnění snů začínajících nebo již ostřílených malých a středních podnikatelů. Pomáháme financovat nejen rozjezd jejich firem, ale i projektů, které je posouvají dál a prostřednictvím nichž jsou konkurence-schopnější. Díky tomu přispíváme i k ekonomickému růstu naší země.

Příjemné pracovní prostředí je pro nás základ, a proto jsme k sobě vstřícní a připravení si kdykoliv vzájemně pomoci. Předáváme si zkušenosti, respektujeme jeden druhého a přijímáme odlišný názor. A ač náplní každého z nás je něco jiného, pracujeme jako tým. Protože jedině tak můžeme dosáhnout úspěchu a růst.

Co budete mít na starosti:

  • Zajišťování komunikace s řídícími orgány rozvojových programů banky, včetně zpracování komplexních monitorovacích zpráv.
  • Zajišťování kontaktů a rozvoj spolupráce s tuzemskými bankami při poskytování záruk a úvěrů, propagace rozvojových programů banky.
  • Zajišťování kontaktů s evropskými rozvojovými institucemi (účast při vzniku smluvní dokumentace, následný monitoring apod.).
  • Spolupráce s dalšími útvary a pobočkami banky při realizaci stávajících a zavádění nových rozvojových programů.
  • Účast na kontrolách realizovaných projektů.
  • Další úkoly vyplývající z vnitřních předpisů banky.

Co od Vás očekáváme:

  • Ukončené VŠ vzdělání, ideálně ekonomické zaměření
  • Velmi dobrá znalost Aj
  • Praxe v bankovnictví minimálně 3 roky
  • Znalost bankovních produktů (úvěry, záruky)
  • Komunikativnost, dobré písemné vyjadřování
  • Dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet)
  • Spolehlivost, odpovědnost, důkladnost a iniciativnost

 

Nástup: 1. 7. 2019 nebo dle dohody

Pokud máte pocit, že jste tím správným člověkem pro naši společnost a my jsme naopak tím pravým zaměstnavatelem pro vás, zašlete nám strukturovaný životopis s motivačním dopisem na emailovou adresu: kariera@cmzrb.cz

Informujeme Vás, že zpracováváme Vaše osobní údaje za účely oslovení uchazečů o zaměstnání, hodnocení uchazečů o zaměstnání a provádění náborového procesu, a to pro Vámi poptávanou pozici. Právními důvody ke zpracování jsou naše oprávněné zájmy.

Zpracovávanými osobními údaji jsou Vaše identifikační údaje, kontaktní údaje, údaje o Vaší kvalifikaci a další údaje obsažené ve Vašem životopise či požadované pro konkrétní pozici.

Správcem osobních údajů je Českomoravská záruční a rozvojová banka, a.s., IČO: 448 48 943, se sídlem Jeruzalémská 964/4, 110 00 Praha 1, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. B 1329.

Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů pro výše uvedené účely a o Vašich právech naleznete na webových stránkách naší společnosti.

Kontakt

Pro více informací o pozici nás neváhejte kontaktovat

Barbora Korbelářová

Barbora Korbelářová

HR generalista

255721433

kariera@cmzrb.cz

Kontaktní formulář

Máte zájem o místo? Vyplňte formulář a my se vám co nejdříve ozveme.

Povolené formáty: PDF, DOC, DOCX

Size: XS SM MD LG XL XXL