Proč se k nám do banky přidat?

* Work-life balance nejsou je prázdná slova. U nás znamenají zkrácený úvazek 37,5 hodiny týdně, jeden týden dovolené navíc a flexibilní pracovní dobu (od 9 do 14:30 je „must“. Zbytek je na Vás).
* V rámci Cafeteria systému podporujeme vaše sportovní i kulturní vyžití, odpočinek, ale i vzdělávání
* Pečujeme o vaše zdraví – praktický lékař, špičkový oční lékař a tři sick days ročně k tomu
* Máme možnosti profesního i jazykového vzdělávání
* Všem zaměstnancům přispíváme na stravování, životní pojištění a penzijní připojištění

Kdo jsme?

Stáváme se moderní rozvojovou bankou

Jsme hrdí na to, že svou činností v naší bance přispíváme k plnění snů začínajících nebo již ostřílených malých a středních podnikatelů. Pomáháme financovat nejen rozjezd jejich firem, ale i projektů, které je posouvají dál a prostřednictvím nichž jsou konkurence-schopnější. Díky tomu přispíváme i k ekonomickému růstu naší země.

Příjemné pracovní prostředí je pro nás základ, a proto jsme k sobě vstřícní a připravení si kdykoliv vzájemně pomoci. Předáváme si zkušenosti, respektujeme jeden druhého a přijímáme odlišný názor. A ač náplní každého z nás je něco jiného, pracujeme jako tým. Protože jedině tak můžeme dosáhnout úspěchu a růst.

Co budete mít na starosti?

* Administrativní agenda pro ředitele a pobočku, např. korespondence, datové zprávy, smluvní dokumentace, faktury, objednávky, správa adresáře obchodních partnerů
* Organizační činnosti pro ředitele a pobočku, tj. návštěvy a obchodní jednání, organizace porad, ostatních akcí
* Komunikace a spolupráce s ostatními útvary banky
* Péče o kuchyňku, kanceláře a zasedací místnosti
* Zabezpečení pobočky kancelářskými potřebami, drobným občerstvením a drogistickým zbožím

Co od Vás očekáváme?

* Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo technického směru
* Znalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni
* Výbornou znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet)
* Znalost základní bankovní problematiky a právní minimum  
* Zkušenosti s vedení sekretariátu a administrativními postupy nutností
* Aktivní přístup ke kancelářské technice a SW aplikacím banky
* Výbornou znalost českého jazyka a obchodní korespondence
* Schopnost samostatné i týmové práce, zvládání stresových situací
* Aktivní a zodpovědný přístup k práci, spolehlivost, diskrétnost
* Příjemné vystupování, organizační schopnosti, komunikativnost, jasné vyjadřování

Nástup: 1. 1. 2018 nebo dle dohody.

Pokud máte pocit, že jste tím správným člověkem pro naši společnost a my jsme naopak tím pravým zaměstnavatelem pro vás, zašlete nám strukturovaný životopis s motivačním dopisem na emailovou adresu: kariera@cmzrb_cz

Zasláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a použitím poskytnutých osobních dat společnosti Českomoravská záruční a rozvojová banka, a.s., Jeruzalémská 964/4, 110 00 Praha 1, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.